Persoonlijke opvolging

De juiste energieleverancier kiezen kan je in eerste instantie veel geld besparen. Gemiddeld spreken we over 2 à 300 euro voor een gezin, maar gezinnen die meer dan 500 euro besparen komen eveneens maar al te vaak voor! Hoewel de markt in Vlaanderen al sinds 2003 vrijgemaakt is, spreekt men sinds 2012 over de effectieve vrijmaking van de markt: letterlijk honderdduizenden Belgen zijn van energieleverancier veranderd en de grootste speler van de energiemarkt heeft zijn prijzenstrategie moeten aanpassen. De vrijmaking van de markt is fantastisch nieuws, maar dat betekent niet dat we nu met z’n allen terug in slaap mogen vallen. Omdat de markten nu eenmaal veranderen, promo’s niet voor altijd blijven verderlopen en sommige leveranciers van de contractverlenging gebruik maken om de prijzen op te drijven is het belangrijk om regelmatig te blijven checken.

Een check op basis van jouw verbruik en gezinssituatie

De gegevens die je gebruikt bij je eerste vergelijking zullen bewaard worden in je persoonlijke klantenzone. We bedoelen dan je verbruik, je postcode en het aantal inwoners. Als je beslist te veranderen van leverancier registreren we ook jouw nieuwe leverancier, maar ook de tarieven die jij gekregen hebt en de eventuele kortingen. Aangezien de meeste contracten 1 jaar lopen doen we na 1 jaar nog eens de check. Misschien ben je nog altijd het beste af en dan bevestigen we dat ook. Misschien is er op het afgelopen jaar een en ander veranderd, en dan laten we jou dat ook weten. Zo hoef je er zelf niet meer aan te denken en krijg je direct de juiste resultaten in je mailbox, 1 keer per jaar.

Al je gegevens op 1 plek

Veel heb je niet nodig om van leverancier te veranderen: 10 minuten van jouw tijd en een recente factuur bij de hand want daar staat alles op wat je nodig hebt. Om het jou echter nog wat gemakkelijker te maken zullen we ook die gegevens voor je bijhouden. Zo heb je zelfs die factuur niet meer nodig en kan je het bij wijze van spreken uit je zetel of aan de keukentafel doen.

Historiek

In je persoonlijke zone worden ook al jouw vorige acties en checks bijgehouden. Zo kan je altijd nagaan wie wanneer jouw leverancier was en waarom je veranderd bent. Je kan er eventueel ook een paar documenten zoals de bevestiging van jouw switch of je facturen op 1 plek bijhouden. Handig!

Inloggen

Onze ‘keep it simple’ mentaliteit trekken we ook door naar het registreren en inloggen. Van zodra je je keuze van leverancier bevestigt maken we jouw klantenzone aan. We registreren je verbruiksdata en de keuze van jouw leverancier. We sturen je een mailtje met je paswoord en je kan onmiddellijk inloggen. Handig!